Find it, fix it, leave it!

Artrose van de gewrichten

Het immuunsysteem

Het immuunsysteem speelt een essentiële rol bij het ontstaan van artrose.  Het immuunsysteem wordt geactiveerd wanneer er andere organismes het lichaam dreigen aan te vallend. Denk bijvoorbeeld aan schimmels, parasieten, bacteriën of virussen

Leaky gut

De meeste organismes dreigen het lichaam aan te vallen via de darmen. Wanneer er bijvoorbeeld een schimmel in de darmen leeft zal constant het immuunsysteem hierop reageren. Het gevolg is dat er constant afweerstoffen rondzweven in het bloed om deze schimmel aan te kunnen vallen. Helaas zal het bloed op de lange termijn ook het eigen kraakbeen aanvallen en gaan ontsteken. Dit zorgt voor de artrose en de constante ontstekingspijn.

De osteopaat

Met de juiste supplementen, mobilisatie en adviezen zullen de darmen weer krachtig worden en de “binnendringer” wordt verslagen. Het immuunsysteem zal hierdoor tot rust komen en er zullen veel minder ontstekingen ontstaan in uw gewrichten.

Andere klachten

Ook arthritis, kniepijn, rugpijn of schouderpijn kan hierdoor ontstaan en vaak met succes behandeld worden.

Voor een afspraak kunt u bellen naar 0202614199 of mailen naar info@osteopathielindeman. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.